Bu Blogda Ara

13 Şubat 2019 Çarşamba

Merhaba

Merhaba,

Blog dünyasına yeni giriş yapmış bulunmaktayım. Günlük hayatımda kendi yararlandığım faydasını gördüğüm fikirleri,ürünleri paylaşmak için açtım bubsayfayı. İlk yazımı da hiç selamsız sabahsız yayınlamak istemediğim için de öncesinde bir girizgah yapmak istedim :) Bundan sonraki asıl yazım için bir fikrim var geri dönüşlere göre de onunla alakalı yazmayı planlıyorum :' asıl amacı dışında kullandıldığında günü kurtaracak malzemeler' temalı bir şey düşünüyorum taslağı da hazır. Fikir ve görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.:)

Ziyaret etmek ya da daha fazla etkileşimde bulunmak isterseniz;
İnstagram: ozgesdreamingblog
Mail: tzn.ozge@gmail.com 
hesaplarımdan bana ulaşabilirsiniz. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LOREAL PARİS CASTİNG CREME GLOSS

Selam :) Herkese iyi haftasonları.  Ben bu cumartesi gününü kendime ayırıp bir süredir ertelediğim iyi davranmadığım saçımı boyayacağım.  ...